بهترین آجر اصفهان + قیمت هر متر مربع آجر نما اصفهان

آجر اصفهان از دوران قدیم مهم ترین مصالح ساختمانی در صنعت ساختمان بوده و همچنان هست. از آجر نما اصفهان به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسبی که دارد در مکان های تاریخی و مذهبی استفاده می کنند. برای پخت آجر اصفهان از خاک مرغوب استفاده می شود. سپس به کمک دستگاه های مدرن و فنآوری های روز دنیا بهترین آجر اصفهان تولید و در بازار عرضه می گردد .

در زمینه تولید آجر، اصفهان مهمترین قطب تولید ایران است و محصولاتی مثل آجر سفال ، آجر نما ، آجر فشاری ، آجر قزاقی ، آجر لفتون ، آجر قهوه‌ای ، آجر نمای قرمز ، آجر نمای برجسته ، آجرنسوز از قبیل نسوز نما و صنعتی و همچنین انواع آجر نمای رسی ، آجر شیل ، نسوز را تولید می‌کند . اصفهان یکی از بزرگترین تولید کنندگان آجر در کشور است . همچنین به عنوان قطب صادرات آجر ایران به سایر کشورها است . شما می توانید برای خرید آجر اصفهان با ما در تماس باشید . شک نکنید که آجر اصفهان ملکیان، بهترین قیمت آجر را به شما می دهد !

خرید آجر اصفهان با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب

 آجر نما با توجه به کیفیت و خاک مرغوب این استان برای تولید آجر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است . آجر اصفهان یکی از پر مصرف ترین مصالح ساختمانی به شمار می‌رود . به طوری کلی قیمت آجر در بین مصالح ساختمانی با توجه به نوع ، طرح ، کاربرد و کیفیت آجر متغییر می باشد . همچنین تورم و تغییر نرخ ارز این محصول پر مصرف را دچار نوسان قیمت کرده است . قیمت آجر نسوز نیز از این تورم با تغییراتی همراه شده است .

برای خرید انواع آجر اصفهان بهتر است ابتدا با مشاوران آجر اصفهان ملکیان با شماره های 09131171131 و 09134604100 تماس حاصل نمائید . قطعا خرید آجر اصفهان قبل از هر چیزی نیاز به آگاهی از قیمت و کیفیت محصول دارد . کارشناسان ما در همه حال آماده ارائه بهترین پیشنهادها برای خریداران محصولات آجر اصفهان با قیمت ارزان و کیفیت عالی هستند .

 آجر نسوز اصفهان  در بین محصولات فروشگاه اینترنتی آجر اصفهان ملکیان دارای قیمت بالاتری می باشد . آجر سفال و آجر لفتون نیز دارای کیفیت عالی در بازار هستند. تمامی این محصولات دارای سایز استاندارد بوده. همین امر سبب شده تا با کیفیت ترین آجرهای ساختمانی را در بین استان ها ، اصفهان داشته باشد. در زیر به برخی از محصولات آجر برای نما و دیوارچینی اشاره خواهیم کرد :

تاریخچه آجر اصفهان

 

آجرهای تولید شده در اصفهان از مهم ترین و پر مصرف ترین متریالهای ساخت و ساز محسوب می شوند . این آجر در زمان های گذشته به صورت خشت هایی دست ساز در ساخت و سازهای بناهای تاریخی و ساختمانی نقش بسزایی را ایفا می کردند . امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری مختلف ، شاهد تغییرات بسیار گسترده ای در صنعت آجر کشور هستیم . در حال حاصل خاک مناسب و دستگاه های مدرن تولید آجر ، اصفهان را به قطب برتر در این زمینه تبدیل کرده است . 

در زمینه تولید آجر ، اصفهان مهمترین قطب تولید ایران است . محصولاتی مثل آجر سفال ، آجر نما ، آجر فشاری ، آجر قزاقی ، آجر لفتون ، آجر قهوه‌ای ، آجر نمای قرمز ، آجر نمای برجسته ، آجرنسوز از قبیل نسوز نما و صنعتی و همچنین انواع آجر نمای رسی ، آجر شیل ، نسوز را تولید می‌کند . همچنین بزرگ ترین صادر کننده انواع آجرهای ساختمانی در کشور را این استان به خود اختصاص داده است . 

خرید عمده انواع آجر اصفهان

 

برای خرید آجر حتما با در ارتباط باشید تا بهترین پیشنهاد قیمت آجر نما و آجر را به شما ارائه دهیم . مطمئن باشید آجر اصفهان ملکیان مناسب ترین قیمت با بهترین کیفیت را به مشتریان خود ارائه خواهد داد . همچنین امکان خرید عمده آجر اصفهان از وب سایت‌ فروش آجر اصفهان ملکیان امکان پذیر است . با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که قیمت های ارائه شده به مشتریان ما بسیار مقرون به صرفه تر از بازرا خواهد بود .

 با توجه به اینکه شما انواع آجر را به قیمت درب کارخانه و بدون واسطه خرید خواهید کرد . در ضمن با توجه به کیفیت محصولات آجر و آجر نما خریداری شده دیگر نگران تائید نشدن مصالح به کار رفته توسط ناظزین پروژه های ساختمانی نباشید . 

انواع آجر و کارکرد آن را بشناسید

انواع آجر اصفهان برا اساس کیفیت و فناوری ساخت


در هنگام خرید آجر اصفهان و به طور کلی خرید آجر نما معیارهای مختلفی در تعیین قیمت خرید آجر موثر هستند . این معیارها به صورت خلاصه به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند :

  •  کیفیت آجر : که خود در سه دسته درجه یک تا سه تقسیم می گردد .
  •  روش تولید آجر : به سه نوع آجر اکسترودی ، آجر پرسی و آجر دست ساز تقسیم می‌شود .
  •  موادد استفاده شده در روند ساخت آجر : به آجر رسی یا سفالی، آجر شیل، آجر بتنی و آجر نسوز تقسیم می‌شود.
  •  محل به کارگیری آجر : به دو نوع آجر توکار و آجر نما تقسیم می‌شود .
  •  کاربرد آجر : به دو نوع آجر معمولی و آجر مهندسی تقسیم می‌شود .
  •  شکل ظاهری آجر : به سه نوع آجر هره ، آجر مجوف و آجر پخ تقسیم می‌شود .

آجر اصفهان را بهتر بشناسید

قیمت ارزان و کیفیت دو ویژگی مهم در تولید آجرهای اصفهان هستند . در کشور بهترین انواع آجر را در این استان خواهید یافت . طرح و مدل های مختلف به همراه رنگ بندی زیبا که پاسخگوی هر سلیقه ای است . وجود کارخانه های متعدد تولید آجر در اصفهان باعث شده در عرصه رقابت و قیمت گذاری این محصول رقابت شدیدی در بین تولید کنندگان آجر بوجود بیاید . با این حال آجر اصفهان قیمت مناسبی دارد و در تمام استان و کشور جزو بهترین محصولات ساختمانی شناخته می شود . 

اگر بخواهیم رقیبی برای محصولات آجر نما اصفهان معرفی نمائیم . آجر تهران یکی از گزینه ها است . اما باز هم نمی تواند در میدان رقابت در برابر کیفیت و قیمت خوب انواع آجر تولید شده در اصفهان حرفی برای گفتن داشته باشد . زیرا خاک این استان از نظر داشتن شرایط استاندارد دارای بهترین رتبه خاک برای تولید آجر می باشد .

آجر اصفهان ملکیان مرجع استعلام قیمت آجر اصفهان و خرید انواع آجر نما اصفهان از بهترین برندهای تولید کننده آجر اصفهان قیمت ارزان از جمله آجر نما مرجان اصفهان ، آجر نما فتاحی اصفهان و آجر نما کوثر سپاهان می باشد . گروه بازرگانی ملکیان ارائه دهنده قیمت آجر نما در اصفهان ، قیمت آجر نسوز و مقایسه آن با دیگر شرکت های تولید کننده آجر نما در اصفهان آماده همکاری با مشتریان خریده عمده آجر اصفهان و خرده فروشی آجر اصفهان ارزان قیمت در سراسر ایران می باشد .

فروش انواع آجر اصفهان ارزان قیمت، کیفیت عالی ، تضمین اصالت

بازرگانی ملکیان برای رفاه حال مشتریان خود اقدام به فروش انواع آجر در طرح و رنگ های مختلف به قیمت درب کارخانه با ضمانت کیفیت این محصولات است . برای خرید و آگاهی از قیمت آجر برای پروژه های ساختمانی خود می توانید با کارشناس فروش آجر اصفهان ملکیان ارتباط برقرار نمائید . مفتخریم که بتوانیم سهم ناچیزی در آرامش آینده شما داشته باشیم .


آجر سفال ارزان قیمت اصفهان

آجر سفال برای برای دیوار چینی استفاده می شود . مهم ترین عامل در تعیین قیمت آجر سفال کیفیت فرآوری و برند آجر سفالی می باشد . آجرهای سفال با توجه به وزن سبک خود بهترین گزینه برای سبک سازی سازه هستند. همچنین در تسریع زمان ساخت و کاهش ضایعات آجر نقش مهمی دارند .

آجر لفتون قیمت ارزان اصفهان

آجر لفتون یا آجر 10 سوراخ جزو پر مصرف ترین آجرها به شمار می آیند . رنگ و ابعاد آجر سوراخ دار یا لفتون مهم ترین نقش را در تعیین قیمت آجر لفتون دارند . آجرهای لفتون در سایز های مختلف و در انواع رنگ زرد ، قرمز ، گلبهی و قهوه ای در بازار موجود است . کیفیت خوب و کمک به استحکام سازه دو عامل محبوبیت لفتون هستند .


آجر نما نسوز ارزان قیمت اصفهان

آجر نسوز ارزان قیمت در اصفهان کاربرد فراوانی دارد. از جمله کاربردهای آن می توان به اجرا در نمای داخل و بیرون ساختمان اشاره کرد . آجر نسوز دوام و ماندگاری طولانی ترید در بین آجر نما ها دارند . همچنین این آجرها عایق مناسبی برای کاهش هزینه های مصرفی انرژی ساختمان به شمار می آید . آجرهای نسوز دارای تنوع بسیار بالایی بوده و بسیار پر مصرف هستند .

محاسبه قیمت آجر نما اصفهان

با دانستن ابعاد آجر نما می توانید قیمت هر متر مربع آن را محاسبه نمائید . به عنوان مثال آجر نسوز نما شاموتی با ابعاد ۱۰*۶۰ در هر متر مربع با بند طرفین تعداد ۱۶ عدد مورد نیاز است . اگر قیمت هر عدد آجر نسوز شاموتی 60*10 را 5000 تومان فرض کنیم . برای این تعاد آجر نما نسوز باید حدود 80 هزار تومان هزینه کنیم . 

یا اینکه آجر نما با ابعاد ۷*۳۱ در هر متر مربع با محاسبه بند کشی در طرفین هر متر مربع تعداد 40 عدد مورد نیاز است . برای نمونه آجر نسوز انگلیسی 7 سانتی را اگر 1000 تومان در نظر بگیریم . آن وقت باید مبلغ 40000 تومان برای خرید آجر نسوز هزینه نمائیم .

قیمت آجر اصفهان

خرید انواع آجر نما اصفهان در رنگ بندی های مختلف

آجر اصفهان ملکیان مرجع استعلام قیمت و فروش عمده آجر در طرح و رنگ های مختلف می باشد . در صورتی که مایل به خرید آجر نما اصفهان در سایز و رنگ های مختلف هستید حتما از محصولات ما در فروشگاه دیدن نمائید . حتی اگر محصول خود را نیافتید ما به شما کمک خواهیم کرد تا دیگر دغدغه ای برای گشتن در بازار و وب سایت های را نداشته باشید . فقط کافی است با مشاوران ما در تماس باسید . ما در اینجا شرایطی را فراهم کرده ایم که تمام خریداران جزئی و عمده می توانند به محصولات آجر اصفهان با قیمت مناسب دست پیدا کنند .

آجر اصفهان ملکیان

صادرات آجر اصفهان درجه یک

با توجه به نیاز بازار سایر کشورها به آجر درجه یک ایران . مجموعه ما با استفاده از کادری مجرب اقدام به شناسایی و صادرات آجر اصفهان به سایر کشورها نموده است . آجر اصفهان ملکیان پیشرو در صادرات آجر نما درجه ۱ به کشور های همسایه می باشد . آجر درجه یک اصفهان دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر نور آفتاب و باران است . به همین خاطر کشور های زیادی خواهان خرید آجر درجه 1 اصفهان ارزان قیمت هستند . صادرات آجر نما درجه ۱ ایرانی اغلب به کشورهای همسایه از جمله عراق و افغانستان صورت می گیرد.

شما می توانید از آجر نما درجه یک و با کیفیت اصفهان در مکان های مختلف منزل خود نیز استفاده نمائید. از جمله این مکان ها می توان به سالن های پذیرایی ، سرویس بهداشتی و حمام اشاره کرد . استفاده از این محصولات در دکوراسون داخلی منازل جلوه ایی تازه به ساختمان شما می بخشد . اکثر کارخانه های تولید کننده آجر در اصفهان قرار دارند. بازرگانی ملکیان به عنوان شرکت آجر اصفهان عرضه کننده بهترین و با کیفیت ترین نوع آجر های نما در کشور است .

قیمت آجر اصفهان | قیمت آجر نما اصفهان با تخفیف ویژه

قیمت آجر اصفهان با توجه کیفیت خاک و آجر تولیدی بسیار مناسب می باشد. در صورت نیاز به خرید و اطلاع از قیمت آجرنما اصفهان با تخفیف ویژه با همکاران ما در واحد فروش در ارتباط باشید.

ما در مجموعه آجر اصفهان ملکیان در تلاشیم تا محصولات را با قیمت ارزان و ارسال به موقع در اختیار مشتریان خود بگذاریم. جهت اطلاعات بیشتر وارد سایت ما شوید و از پیشنهاد های ویژه فروش مطلع شوید .

 

‏2 در مورد “قیمت آجر اصفهان ، آجر نما اصفهان

    • سلام
      قیمت اجر نما بسته به نوع اجر داره . انواع اجرنما در ساختمان به دو صورت استفاده میشه
      ۱- اجر های سوراخدار یا لفتون . این اجرها در رنگهای زرد . گلبهی . قرمز و قهوه ای تولید میشه . اجرهای سوراخدار یا ۵ سوراخه هستند که به انها اجر لفتون نیمه هم میگند یا آجر نمای ۱۰ سوراخه . ابعاد اجرهای ۱۰ سوراخه نما ۵.۵×۱۰×۲۱.۵ هستند.
      ۲- آجرهای پلاک که به نماهای آجرهای نمای دوغابی یا آجر های کارتنی یا آجر سه سانتی هم معروفند. این اجرها از خاک رس (آجرنما زرد) خاک شیل (آجرنما قرمز) ترکیب خاک رس وخاک شیل(آجرنما گلبهی) آجر نما نسوز ( انگلیسی. شاموتی . سفید . قهوهای . طوسی و مشکی ) تولید میشند و در نمای ساختمان با ترکیب سنگ نمای بسیار زیبای به ساختمان میده.
      برای ارسال به لاهیجان هم هیچ مشکلی نیست و فقط متراژ و نوع اجر را بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید