آجر سفال تیغه سفالی دولت آباد اصفهان

قیمت آجر سفال دولت آباد اصفهان

قیمت آجر سفال دولت آباد اصفهان کیفیت درجه یک به طور کلی ارزان است . این محصول جزء آجرهای ارزان قیمت قرار می‌گیرد . اما خب قیمت آن با توجه به انواع مختلف آجر، متفاوت است.  آجر سفال ارزان شامل آجر درجه دو قرار می‌گیرد . سفال درجه دو برای ساخت و ساز مکان‌های کم اهمیت و این دست از موارد تهیه می‌شود.

استعلام لیست قیمت و خرید انواع آجر سفال دولت آباد اصفهان با کارشناسان فروش آجر اصفهان ملکیان با شماره های 09131171131 و 09134604100 تماس حاصل نمائید.

تیغه های سفالی با سه روش متفاوت ساخته می شود، که این سه روش عبارتند از :

 
  1. آجر قالبی کارمدترین و کم هزینه ترین روش می باشد . بنابراین آجر قالبی از نظر خرید آجر سفال کمترین هزینه را در برخواهد داشت .
  2.  آجر های دست ساز سفالی توسط اشخاص انجام می شود . با این صورت که گل سفال در قالب های ریخته و بعد خشک می شوند . ویژگی های دیگر آجر می توان با استفاده از روش های مختلفی ایجاد شود. 
  3. آجر سفال از لحاظ رنگ شبیه آجر سفال دستی می باشد . با این تفاوت که ویژگی های ظاهری در طرح نمایان است . تولید کنندگان از مواد دیگری برای ساخت آجر استفاده می کنند. . ولی ماده اصلی آجر واقعی خاک رس می باشد .

آجر سفال، یکی از مصالح بسیار مهم در ساختمان‌سازی

در تهیه و قیمت آجر سفال شما باید دقت کنید که کیفیت حرف اول را می‌زند . سپس با توجه به تضمین کیفیت، قیمت قابل پرداخت را با توجه به بودجه خود مشخص کنید. همچنین شما می‌توانید برای اطلاع از لیست قیمت آجر سفال به وبسایت‌های معتبر در اینترنت سر بزنید . یا با مراجعه به مراکز خرید و فروش آجر سفال از قیمت آن مطلع شوید.
 

امروز می‌خواهیم با معرفی و بررسی آجر سفالی اطلاعات شما را جهت آشنایی دقیق با مصالح ساختمانی افزایش دهیم.

انسان از دیر باز در پی کشف روش‌های نوین برای ساخت سکونت‌گاه خویش و در پی رفع چالش‌ها و محدودیت‌ها در راستای کیفیت بخشی به محیط زندگی خود بوده است. انسان‌های اولیه بعد از به‌کارگیری چوب و سنگ در ساخت خانه، با خشت و سفال آشنا شدند. حوالی هزاره چهارم قبل از میلاد مردم کم کم با ساخت سفال توانستند به بخش عمده‌ای از نیازهای خود پاسخ دهند.

پختن خشت خام مرحله بعدی بود که توسط آن گامی بزرگ در ساختمان سازی روی کار آمد و دیگر سکونتگاه‌ها محل امنی برای زیستن بودند. امروزه نیز شما در شهرهایی که بافت قدیمی خود را حفظ کرده‌اند شاهد کوره های آجر پزی هستید. 

همچنین با پیشرفت علم، بشر توانست نمونه‌های بینظیر و باکیفیتی از آجرهای سفالی را تهیه کند که امروزه بخش بسیاری بزرگی را در صنعت ساختمان‌سازی به خود داده‌اند. در ادامه این مقاله با انواع آجرهای سفالی و نکات مهم در تهیه آنها همراه شما هستیم.

 

 

 

انواع آجر سفال دولت آباد اصفهان

 

آجرهای سفالی در بازار به‌طور کلی در دوسته درجه یک و درجه دو قرار دارند. هر کدام از این‌ آجرها از لحاظ ظاهری ویژگی مشابهی دارند اما از لحاظ کیفی و قیمت تفاوت‌هایی دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم. 

آجرهای سفالی درجه یک دارای رنگ کاملا یک‌دست هستند، شکل آنها منظم و بدون ترک و شکستگی است. همچنین با ضربه‌‌هایی همچون مشت به راحتی ترک بر نمی‌دارد. ویژگی بعد اینکه آجرسفالی درجه یک در مجاورت با رطوبت به راحتی شوره نمی‌زند و برای مناطق مرطوب کاملا مناسب است.

اگر شما در مناطقی با آب و هوای نامناسب زندگی می‌کنید توجه کنید که می‌توانید از آجرسفالی فوم‌دار بهره‌مند شوید. اگر به دنبال آجر ارزان هستید باید به‌خرید آجر درجه دو فکر کنید که هیچ‌کدام از کیفیت‌های نام‌ برده شده در موارد بالا را دارا نمی‌باشد. در ادامه بیشتر راجع به قیمت آجر سفالی بحث می‌کنیم.

از آجرهای سفالی با توجه به شکل و کاربردشان می‌توان در هر نقطه ای از ساختمان استفاده کرد. آجر سفال نما، آجر مخصوص دیوارچینی نمونه‌ای از انواع آجر سفال است. ظاهر آجرهای سفالی با توجه به اندازه تیغه به کار رفته در آن متفاوت است. در اغلب شرکت‌ها با ضخامت تیغه 8، 10، 12، 15، 20 و 25 سانتی متر برای فروش آجر سفال وجود دارد. 

  • تیغه سفالی با ضخامت مناسب (تیغه 15 سانتی متر): این آجر با توجه به ضخامت بالا مناسب عایق‌بندی ساختمان است.
  • آجر سفال دیواری با ضخامت (تیغه 10 سانتی متر): این آجرها وزن بسیار کم‌تری نسبت به آجرهای 25 و 20 سانتی دارد و حدودا 2 کیلوگرم است که در نمونه‌های فوم دار و پشم شیشه قابل تهیه است.

آجر سفالی پشم شیشه و آجر سفالی فوم‌دار نمونه‌هایی از آجر عایق هستند که قیمت بالاتری نسبت به آجر معمولی دارند.

نکات مهم در خرید آجر سفال

هنگام خرید آجر سفال باید ابتدا انتظارات خود را از خرید مشخص کنید. اینکه برای کدام ناحیه از ساختمان نیاز دارید یا به چه میزان و با چه کیفیتی بلوک سفال می‌خواهید. باید دقت کنید که اندازه استاندارد آجرها با اندازه‌ای که در بازار عرضه می‌شود اندکی متفاوت است پس اگر نیاز به ابعاد خاصی دارید حتما قبل از خرید با فروشنده در میان بگذارید.

  • آجرهای سفالی با ضخامت تیغه 10 سانتی متر: این آجرها با ابعاد استاندارد 20*20*10 شناخته می‌شوند اما معمولا در بازار به دلیل وزن سبک‌تر و قیمت پایین‌تر با ابعاد 18*18*8 وجود دارد. البته که استقبال از خرید آجر سفال در ایت ابعاد نیز زیاد است.
  • آجر سفالی با ضخامت تیغه 15 سانتی متر: سایز استاندارد 20*20*15 است اما سایز موجود در بازار اغلب 18*18*13 است.

یکی دیگر از موارد مهمی که باید در خرید آجر سفالی تیغه‌ای به آن دقت کنید؛ آب و هوای محل زندگیتان است که با توجه به آن باید نوع آجر را انتخاب کنید.

در آخر نیز شما باید با مطالعه کافی و مشورت از متخصصین در زمینه فروش آجرهای سفالی، تصمیم نهایی خود را درباره تهیه این محصول ساختمانی بگیرید.

مزایای استفاده از آجر سفال

آجرهای سفال یکی از پرفروش‌ترین محصولات ساختمانی است زیرا مزایای آن با توجه به هزینه مناسب بسیار زیاد زیاد است و بهترین انتخاب برای کسانی است که قصد ساخت ساختمان دارند. این آجرها به دلیل داشتن تیغه‌های کاربردی با اندازه‌های مختلف از استحکام زیادی برخوردارند. همچنین فراوان‌ترین کاربرد آن در بخش‌هایی نظیر تیغه‌های داخلی یا خارجی ساختمان است.

سوراخ‌های آجر یا بلوک‌های سفالی نه تنها وزن سنگین محصول را کاهش داده بلکه به دلیل متراکم بودن سفال و جذب نکردن ملات، آجرها را به خوبی در هم چفت کند. پس به طور خلاصه مزایای استفاده از آجرهای سفال شامل موارد زیر است.

  • کیفیت و استحکام بالا
  • جزء یکی از پرفروش‌ترین آجرهای بازار
  • مناسب برای نواحی تیغه داخلی و خارجی ساختمان
  • دارای سوراخ‌هایی که ملات را در خود حفظ می‌کند
  • قیمت مناسب و جزء یکی از آجرهای سفالی ارزان قیمت

 

کلام پایانی

 

برای استعلام قیمت آجر سفال ، آجر سفال نما ، آجر سفال ارزان ، خرید آجر سفال ، فروش آجر سفال در فروشگاه اینترنتی آجر اصفهان ملکیان با شماره های 09131171131 و 09134604100 تماس حاصل نمائید.

در این مقاله سعی کردیم به طور جامع تمامی مواردی که ممکن است در خرید آجر سفال با آن مواجه شوید را توضیح دهیم. چنانچه قصد دارید اطلاعات بیشتری در خصوص مشخصات فنی آجر سفال پیدا کنید می‌توانید با مراجعه به وبسایت‌های فروش امن وبلاگ‌های مربوطه را مطالعه کنید و آگاهی خود را در این زمینه بالا ببرید. امیدواریم از خواندن این مقاله بهره کافی را برده باشید.

 

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید