کارخانه آجر گل تینا اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر گل تینا اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر نما گل تینا اصفهان ، آجر اصفهان ملکیان می باشد . تمامی سعی و تلاش آجر گل تینا جلب رضایت مشتریان گرامی از سراسر ایران عزیز بوده است . رایج ترین و پر کاربرد ترین محصولات ساختمانی آجر است .

آجر تینا سفال از متخصصان کارآزموده و با تجربه و از ماشین آلات مدرن در زمینه تولید انواع آجر و آجر زرد نما بهره می برد .  این مجموعه تلاش کرده علاوه بر تولید محصولی با کیفیت ، به تنوع محصولات خود نیز بپردازد.

معرفی کارخانه آجر گل تینا اصفهان

آجر گل تینا بیش از 50 سال سابقه تولید انواع آجر در اصفهان را دارد . آجر گلنما یا همان گل تینا محصولات با کیفیت و منطبق با استانداردهای روز دنیا را تولید می کند . تجهیزات پیشرفته دنیا و استفاده از فناوری های به روز در تولید آجر گل تینا مهم ترین دلیل کیفیت این محصولات می باشد . آجر اصفهان ملکیان به عنوان عامل فروش محصولات کارخانه گل تینا در اصفهان به عنوان تامین کننده اصلی آجر گلنما شناخته می شود .

جهت خرید و قیمت آجر گل تینا می توانید به آدرس فروشگاه آجر ملکیان اصفهان به نشانی https://www.ajorisfahan.com مراجعه نمائید . همچنین شماره های 09131171131 و 09134604100 نیز برای هر گونه مشاوره و پاسخ به سوالات مشتریان آجر گل تینا اصفهان در خدمت شمار می باشد .

محصولات کارخانه آجر گل تینا
محصولات کارخانه آجر گل تینا – انواع آجر نما ، سنتی ، نسوز ، تیغه و لفتون می باشد

آجر گل تینا با عامل فروش مستقیم انواع آجر از کارخانه توسط آجر اصفهان ملکیان و حذف واسطه ها اطمینان خاطر به شما می دهد . بهترین محصول را با بهترین قیمت خریداری نمائید . محصولات کارخانه آجر گل تینا اصفهان در اسرع وقت به آدرس مشتری ارسال می گردد . برای تسهیل و آسان کردن مسیر خرید آجر گل تینا و مقایسه با سایر انواع آجر توضیحات تکمیلی توسط مشاورین ما ارائه خواهد شد .

عامل فروش آجر گل تینا

آجر اصفهان ملکیان انواع و اقسام آجر نسوز پلاک شاموتی ، پلاک انگلیسی ، پلاک سفید ، پلاک طوسی در سایز ها و مدل های مختلف . از جمله ال و کرکره ای ، آجر لعابی ، آجر گلبهی و شیل ، آجر نما زرد ، آجر تیغه درجه یک و درجه دو در سایزهای مختلف . آجر لفتون دو طرف نما و چهار طرف نما در رنگ های متفاوت ، آجر سه گل ، آجر سنتی و آجر زبره را با مناسب ترین قیمت به شما عرضه خواهد کرد .

تمامی محصولات کارخانه گل تینا توسط ما و با فروش مستقیم از کارخانه صورت می گیرد . همین امر ضامن قیمت مناسب تمامی محصولات گل تینا نسبت به سایر رقبا شده است . قبل از اقدام به خرید آجر ، کیفیت محصولات گلنما ضمانت می گردد . این ضمانت شامل عدم تغییر رنگ ، عدم شوره زدگی و آلونک آجر گل تینا را شامل می شود .

آدرس دفتر عامل فروش آجر کارخانه گل تینا یا گانما در اصفهان :

دفتر آجر گل تینا به منظور فروش مستقیم انواع و اقسام آجر نسوز نما ، لفتون ، شیل از کارخانه و حذف واسطه ها و با مناسبترین قیمت و تخفیفات ویژه تاسیس شده است . مجموعه آجر گل تینا با هدف ارائه ی بهترین و با کیفیت ترین محصولات و همچنین قیمت استثنایی فعالیت خود را آغاز کرده است . گروه آجر گل تینا مجموعه ای پیشرو در حوزه ی انواع و اقسام آجر نما نسوز ، آجر شیل ، لفتون است . تمام محصولات در ابعاد و رنگ های متفاوت و با بهترین متریال ها و مناسب ترین قیمت می باشد . عامل فروش محصولات گل تینا آماده ی خذمت به شما مردم شریف است .

 آدرس : اصفهان – واقع در جاده حبیب آباد – جنب کارخانه تینا سفال 09131171131 و 09134604100

این واحد تولیدی به تولید محصولات شیل و نسوز می‌پردازد . با استفاده از دانش ، تجربه و به کارگیری مواد اولیه با کیفیت و مرغوب محصولاتی با کیفیت و مطابق استاندارد روز به مشتریان خود عرضه می نماید . آجر نما تینا همواره به عنوان یکی از برندهای معتبر در بین خریداران مطرح شناخته می شود .

انواع محصولات کارخانه آجر گل تینا

  1. آجر شیل
  2. آجرنما نسوز
  3. آجر لفتون

قیمت محصولات آجر گل تینا به پارامترهای متعددی بستگی دارد . تولید متنوع و با کیفیت به همراه مشتری مداری از مهم ترین اهداف مجموعه گل تینا است . این سازمان با شناخت صحیح و ارج نهادن به نیازهای مشتریان و همچنین بازارهای داخلی و خارجی و با تکیه بر دانش کارکنان و متخصصان خود ، به کارخانه ای سرآمد در عرصه تولید محصولات ساختمانی کشور تبدیل گردیده است .

آجر نما گل تینا یکی دیگر از انواع آجرهایی است که علاوه بر نمای خارجی در نمای داخل نیز می‌توان استفاده کرد . آجر نسوز نما یکی دیگر از محصولات کارخانه گلنما می‌باشد . آجر‌های نسوز با توجه به نوع و شیوه تولید از مقاومت بالایی در برابر حرارت برخوردار هستند . همین مورد موجب گردیده در ساخت کوره و عایق کاری صنعتی مورد استفاده قرار گیرد .

 

مسن تر

دفتر فروش کارخانه آجر نقشینه اصفهان

جدیدتر

عامل فروش کارخانه آجر صدف اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید