بهترین آجر نسوز نما

خرید 5 مدل بهترین آجر نسوز نما برای طراحی نمای ساختمان

در بین محصولات آجر اصفهان ، انواع آجر نما نسوز امروزه مورد استقبال بسیاری از طراحان و مهندسین ساختمان قرار گرفته است . آجر نسوز یکی از مهم ترین و شناخته شده ترین مصالح ساختمانی می باشد . مدل های مختلف آجر نما نسوز با بهترین قیمت برای طراحی نمایی مدرن وجود دارند . آجرهای نوز در رنگبندی و زیبایی نسبت به آجرهای معمولی بیشتر هستند .

خرید پر فروش ترین آجرهای نسوز در طرح و رنگبندی مختلف

یکی از کاربردهای مهم آجر نسوز استفاده در نمای ساختمان برای زیبایی هر چه بیشتر است . به این نوع آجرهای طرح نسوز به کار رفته در نمای ساختمان ، آجر نما گفته می شود . از مزیت های نمای نسوز به عمر بیشتر نمای ساختمان می توان اشاره داشت . هر چند مقاومت خوب در برابر شرایط نامساعد جوی و عایق صوتی-حرارتی نیز از دیگر ویژگی های این محصول منحصر به فرد است .

آجرهای تولید شده در دمای بالا که به آجر نسوز معروف هستند . دارای مقاومت حرارتی ، شیمیایی و فیزیکی بالایی می باشند . همچنین به مرور زمان در برابر سایش و رنگ پریدگی بسیار با دوام هستند . در ادامه به معرفی 5 مدل از پرفروش ترین آجرهای نسوز خواهیم پرداخت .

 5 مدل پر فروش آجر نسوز

انواع آجر نسوز از خاک چینی برای ایجاد نمایی مقاوم به کار می رود . خاک چینی دارای کانی های معدنی نسوز است . این خاک نقش بسزایی در مقاومت بالای آجر ایفا می کند . با ما همراه باشید تا بهترین آجرهای نسوز پر فروش قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم .

1. آجر نسوز سنتی

آجرهای نسوز سنتی کاربرد زیادی در ساختمان سازی دارند . این مدل آجرهای در بین عموم شناخته تر شده اند . در حال حاضر برای دکوراسیون داخلی و طراحی نما از آجر نما نسوز سنتی استفاده می گردد . رنگ ‌های آجرهای نسوز سنتی متفاوت می باشد . بر اساس نوع نمای‌ ساختمان یکی از رنگ بندی های متنوع آجرهای نسوز سنتی انتخاب می شود .

آجر نسوز انگلیسی

2. آجر نسوز انگلیسی

آجرهای نسوز انگلیسی به آجر قرمز سمیرم نیز معروف هستند . این نوع آجر نما نسوز بسیار پر فروش و محبوب است . طیف رنگی روشن آجر نما نسوز انگلیسی شامل گلبهی تا پرتقالی می باشد . همچنین درجه رنگی متوسط این محصول شامل رنگ های زرشکی و جگری است . آجر انگلیسی نسوز در ابعاد مختلف برای کاربردهای گوناگون تولید می شود .

آجر نسوز انگلیسی

هر یک از ابعاد آجر  را جهت طراحی نما باید به صورت اصولی روی نما نصب کرد . آجر اصفهان ملکیان یکی از تامین کنندگان بزرگ این محصول در کشور می باشد . در ضمن در مجموعه ما صادرات آجر نسوز انگلیسی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و اروپایی صورت می پذیرد .

آجر نسوز شاموتی

3. آجر نسوز شاموتی

آجرهای نسوز شاموتی یکی دیگر از انواع آجر نسوز که در نمای ساختمان کاربرد زیادی دارند . آجر نما نسوز شاموتی شامل طیف رنگی متنوعی است . رنگبندی های خردلی ، پرتقالی ، کرم ، نارنجی و طلائی از محبوب ترین رنگ های آجر شاموتی هستند . آجرهای شاموتی را در ابعاد متفاوت تولید می‌ کنند . همچنین می توان به جرات یکی از آجرهای بسیار پر فروش در زمینه انواع آجر نسوز نما را آجر شاموتی نسوز معرفی کرد .

آجر نسوز سفید

4. آجر نسوز سفید

آجرهای نسوز سفید به عنوان یکی دیگر از انواع آجر نسوز پرکاربرد ساختمان سازی شناخته می ‌شوند . این محصول در دو رنگ سفید و صدفی تولید می شود . در اغلب نماهای داخلی برای طراحی دکوراسیون از آجر نما نسوز سفید استفاده می کنند. البته در برخی موارد هم برای ایجاد جذابیت در نما از آجر سفید نسوز استفاده می گردد.

آجرهای سفید نسوز بیشتر برای طراحی ویلا به کار گرفته می‌ شوند . این آجرها را با استفاده از بهترین متریال ها تولید می کنند . به همین دلیل کیفیت آنها بسیار عالی و مناسب می باشد. یکی از مزیت های این محصول طول عمر بیشتر آن نسبت به سایر آجرهای نسوز می باشد .

آجر نسوز قهوه ای

5. آجر نسوز قهوه ای و مشکی

آجر نسوز قهوه ای و مشکی نیز پرفروش‌ ترین آجرهای نسوز هستند . این دو مدل آجر نسوز نما در کوره حرارت بیشتری می بینند . به همین دلیل از قیمت بالاتری نسبت به دیگر آجر نسوزها برخوردار هستند . نمهای کار شده با آجر مشکی و قهوه ای نسوز بسیار زیباتر هستند . بسیاری از نماهای ساختمان که خاص و منحصر به فرد می باشند را با استفاده از آجرهای نسوز قهوه‌ ای و مشکی طراحی می ‌کنند .

آجر نسوز مشکی

قیمت انواع آجر نسوز

با توجه به نوع آجر نما نسوزی که انتخاب می کنید هزینه ای را باید پرداخت نمائید . قیمت آجر نما نسوز به حرارت دیده شده در کوره بستگی دارد . پس آجرهایی که بیشتر حرارت ببینند از قیمت بیشتری برخوردار هستند . بنابراین در مورد فاکتورهایی که روی قیمت آجرهای نسوز تاثیر می گذارد اطلاعات تان را افزایش دهید ، سپس آنها را تهیه کنید .

به هیچ عنوان نگران قیمت آجر نسوز نباشید .اگر این سوال در ذهن شما هم ایجاد شده که آجر نسوز از کجا بخریم؟ باید بگوییم آجر اصفهان ملکیان به عنوان تامین کننده بزرگ و فعال انواع آجر نسوز نما ، بهترین قیمت را با تنوع بالا به شما مشتریان گرامی ارائه خواهد داد .

در این مقاله خرید 5 مدل آجر نما نسوز پر فروش برای طراحی نما را با توجه به انتخاب مشتریان به شما معرفی کردیم . البته لازم است بدانید که انتخاب نوع نما به سلیقه شما بستگی دارد. پس حتما لازم نیست به دنبال آجر نما نسوز پر فروش باشید . نمایی را انتخاب و طراحی کنید که باب میل خودتان است .

مسن تر

بهترین سبک طراحی نما: 5+ نما آجری مدرن که استفاده می کنند!

جدیدتر

آجرنما چیست ؟ انواع آجرنمای ساختمان را بشناسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید