معرفی شرکت آجر نقشینه اصفهان

دفتر فروش کارخانه آجر نقشینه اصفهان

آجر اصفهان ملکیان دفتر فروش کارخانه آجرسازی نقشینه اصفهان – موسس شرکت آجر نقشینه اصفهان مرحوم مهدی نقشینه در سال 1350 سنگ بنای این کارخانه تولید آجر را بنا کرد . این کارخانه در زمینی به مساحت حدود 500 هکتار احداث شده است . این شرکت دارای معادن اختصاصی با مرغوب ترین خاک در استان اصفهان می باشد . کارخانه نقشینه اصفهان در طول زمان اقدام به تجهیز دستگاه های کارخانه با فناوری روز کرده است .

بهره گیری از نیروی کار متخصص و متعهد و خاک مرغوب سبب شده تا محصولات آجر نقشینه اصفهان دارای کیفیت بی نظیر ، مقاومت بالا و رنگی یکنواخت باشند . کارخانه نقشینه انواع آجر تولید شده خود را در بازراهای داخلی و خارجی با قیمتی مناسب به همراه ضمانت کیفیت آجر عرضه می کند .

دفتر فروش کارخانه آجر نقشینه اصفهان

آجر اصفهان ملکیان به عنوان یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین آجر در ایران می باشد . این فروشگاه اینترنتی به نشانی https://www.ajorisfahan.com نماینده رسمی دفتر فروش آجر کارخانه نقشینه اصفهان می باشد . مشتریان گرامی برای خرید آجر نقشینه به قیمت درب کارخانه می توانند با شماره های 09131171131 و 09134604100 در تماس باشند . مشاوران ما در هر ساعتی از روز آماده ارائه راهنمایی و قیمت آجر به مشتریان خود هستند .

معادن اختصاصی کارخانه آجر نقشینه در اصفهان

کارخانه آجر نقشیه با دارا بودن معادن اختصاصی در صنعت تولید آجر اصفهان پیشتاز می باشد . به دلیل کیفیت بی نظیر خاک این معادن ، آجر تولید شده در این کارخانه دارای کیفیت فشاری بالایی است . به جرات می توان گفت استحکام آجر نقشینه تقریبا دو برابر نمونه های مشابه خود است . ترکیب خاک مورد استفاده باعث تولید آجر نقشینه با رنگ یکنواخت می‌‌گردد . همچنین محصول نهایی کارخانه نقشینه صاف و یکدست خواهد بود . این خصوصیات باعث زیبایی و شکیل بودن محصولات شرکت نقشینه می‌‌گردد .

آشنایی با محصولات کارخانه  آجر نقشینه اصفهان

محصولات شرکت نقشینه اصفهان شامل آجر لفتون و آجر سفال به شرح زیر می گردد :

آجر سفال تیغه 15 سانتی  ، مناسب برای دیوارکشی دیوارهای پرامون و بیرونی ساختمان می باشد . این محصول دارای ابعاد 20*20*15 سانتی‌متر و وزن 3 کیلوگرم است .

آجر لفتون 5.5 سانتی 10 سوراخه ، مناسب ساخت و نما زدن دیوارهای بیرونی ساختمان . همچنین این آجرها قابلیت استفاده برای دیوارهای باربر و غیر باربر را دارند . این محصول دارای ابعاد 21.5*10*5.5 با وزن 1.100 تا 1.130 کیلوگرم است .

آجر سفال تیغه 10 سانتی  ، مناسب برای جداسازی فضاهای داخلی ساختمان با درجه کیفی یک است . این محصول دارای با ابعاد 20*20*10 با وزن 2 کیلوگرم است .

ویژگی های آجر نقشینه اصفهان

شکیل و زیبا

در آجر نقشینه ترکیب خاک مورد استفاده باعث تولید آجر با رنگ یکنواخت می‌‌گردد و همچنین محصول نهایی صاف و یکدست خواهد بود .

استاندارد

آجر نقشینه در آزمایش‌هایی که هر سه ماه توسط اداره استاندارد انجام می شود ،  همیشه بالاترین درجه کیفی محصولات را کسب می نماید .

قیمت مناسب

تولید آجر با استفاده از معادن خاک اختصاصی دستگاه های پیشرفته و پرسنل کارآزموده صورت می گیرد . این موضوع باعث شده قیمت محصولات آجر نقشینه اصفهان بسیار مقرون به صرفه باشد .

سنجش مستمر کیفیت

آجر نقشینه همیشه بالاترین درجه کیفی را در آزمایش‌هایی که هر سه ماه توسط اداره استاندارد انجام می شود ،  کسب می نماید . در عین حال قیمت محصولات این شرکت به دلیل تولید آجر به روش کوره‌ای و برخورداری از معدن خاک اختصاصی ،  مقرون به صرفه می‌باشد .

مهم ترین دلایل انتخاب و خرید آجر نقشینه اصفهان

آجر از آن دست مصالح ساختمانی است که در مورد برند آن باید وسواس به خرج داد . برای انتخاب و خرید آجر مناسب و با کیفیت نیاز به دقت می باشد . خرید آجر نقشینه اصفهان دارای مزیت هایی است که به آن خواهیم پرداخت .

کیفیت بسیار بالای محصولات

در تولید انواع آجرهای نقشینه از مواد اولیه دارای کیفیت بالا و بدون ناخالصی  استفاده می‌شود . در کارخانه این برند ایرانی ، آزمایشگاه‌های مجهزی وجود دارد تا در تمام مراحل تولید به کیفیت کار نظارت داشته باشد .

قیمت بسیار مناسب و کاملاً رقابتی محصولات

از آنجایی که بازار مصالح پر از برندها و محصولات کارخانه‌‌های مختلف است . پیدا کردن انواع آجر با قیمت مناسب به نظر می‌رسد کار دشواری نباشد . کارخانه نقشینه اصفهان یکی از همین مجموعه‌ هاست که در کنار قیمت بسیار مناسب ، تغییری در سطح کیفی محصول نداده است . در واقع شما قیمت مناسب را در کنار کیفیت بالا خواهید داشت .

سخن پایانی

برای ساخت و جلوه دادن یک بنای مستحکم می‌توان به محصولات نقشینه به آن اعتماد کرد . آجر نقشینه یک برند ایرانی دارای کیفیت و قیمت مناسب در سطح جهانی است . دلیل این شهرت و اعتبار را می‌توان در حفظ مستمر کیفیت در سال‌های متمادی جستجو کرد .

جدیدترین مقالات بلاگ:

مسن تر

نقد و بررسی مشخصات انواع آجر نسوز نما

جدیدتر

عامل فروش کارخانه آجر گل تینا اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید