عامل فروش کارخانه آجر صدف اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر صدف اصفهان

عامل فروش محصولات کارخانه آجر صدف اصفهان ، به قیمت درب کارخانه آجر اصفهان ملکیان است . آجر صدف 10 شرکت برتر در زمینه تولید انواع آجر لفتون در ایران است . آجرهای لفتون در طیف رنگی زرد ، قرمز و گلبهی چهار طرف نما از تولیدات این مجموعه می باشد . از مهم ترین ویژگی های آجر نما صدف زیبایی ظاهری و نداشتن مشابهی در بازرا است .

لازم به ذکر است که آجر صدف در بازار با نام های آجر سیدین و آجر مریم نیز شناخته می شود . شما مشتریان گرامی برای خرید و قیمت انواع محصولات کارخانه آجر صدف (سیدین) و آجر مریم در سراسر کشور می توانید با شماره های 09131771131 و 09134604100 تماس حاصل نمائید .

‏ کارخانه اجر سیدین یا صدف یا مریم در منطقه صنعتی دولت آباد واقع شده است . با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات بروز جایگاهی در تولید اجر در صنعت ساختمان بدست آورده است . این شرکت علاوه بر تامین سهم بازار داخلی محصولاتی با کیفیت به کشورهای همسایه از جمله کشور عراق صادر می کند .

آجر صدف اصفهان
آجر صدف اصفهان

معرفی کارخانه آجر صدف | کارخانه آجر سیدین | کارخانه آجر مریم

کارخانه آجر صدف (سیدین) و کارخانه آجر مریم از جمله شرکت های معتبر در زمینه تولید آجر هستند . محصولات آجر تولیدی این کارخانه شامل انواع آجر نسوز نما ، آجر نما لعاب دار (لعابی) ، آجر لفتون ، آجر ده سوراخ نما ، آجر نما قزاقی ، آجر نما پلاکی و آجر سفال می باشد .  انواع کاشی و آجرهای سنتی و مذهبی انواع کاشی ساده و لعابدار سنتی (هفت رنگ ، معرق، معقلی) هم جزو سایر محصولات این برند می باشد .

همچنین این کارخانه دارای آجر لعابی فیروزه ای ، آجر لعابدار لیمویی ، آجر لعابدار لاجوردی ، آجر لعابی سفید ، آجر لعابی مشکی و آجر لعابدار زرشکی می باشد . آجر اصفهان ملکیان آماده همکاری با شرکت های ساختمانی ، اماکن متبرکه ، کاشی سازان سنتی در زمینه تهیه این اقلام می باشد .

کارخانه آجر صدف اصفهان (سیدین) و آجر مریم واقع در منطقه صنعتی دولت آباد است . عاملیت فروش آجر اصفهان ملکیان آماده ارائه هر گونه خدمات در زمینه فروش خرد و عمده آجرهای ساختمانی در رنگ و طرح های مختلف به مشتریان خود می باشد .

آجر سیدین اصفهان
آجر سیدین اصفهان

محصولات کارخانه آجر صدف (آجر سیدین) و کارخانه آجر مریم

  • آجر چهار طرف نما قرمز 10 سوراخ قرمز
  • آجرنما کف فرش 20*20 گلبهی
  • آجر چهار طرف نما 5 سوراخ گلبهی
  • آجرنما کف فرش 20*20 زرد
  • آجر چهار طرف نما 5 سوراخ قرمز
  • آجر چهار طرف نما 5 سوراخ زرد
  • آجرنما کف فرش 20*20 قرمز
  • آجر نما 10 سوراخ زرد چهار طرف نما
  • آجرنما پلاک زرد
  • آجر چهار طرف نما 10 سوراخ گلبهی
  • آجرنما پلاک گلبهی
  • آجر نما پلاک قرمز

کارخانه آجر مریم همچنین در زمینه تولید انواع آجر پلاک نسوز ، رسی و شیل فعالیت دارد . با پیشرفت تکنولوژی در صنعت آجر کاربری آجر دست خوش تغییرات شد و به عناون یکی از مصالح جهت نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفت . آجر گلبهی با دو طیف رنگ تیره و روشن از محبوب ترین محصولات این کارخانجات می باشد .

آجر مریم اصفهان
آجر مریم اصفهان

آدرس کارخانه آجر سیدین (صدف) و آجر مریم

اصفهان منطقه صنعتی دولت آباد خیابان بهارستان خیابان شهید خبوشانی . برای خرید هر کدام از محصولات فوق می توانید به مراجعه به وب سایت آجر اصفهان ملکیان به نشانی https://www.ajorisfahan.com و یا تماس با کارشناسان ما اقدام نمائید .

اصفهان – منطقه صنعتی دولت آباد – خیابان شهریار – عامل فروش آجر صدف ( آجر اصفهان ملکیان) 09131771131 و 09134604100

آجر و تقسیم بندی آن را بشناسید

آجر ها براساس جنس و سایز مورد استفاده قرار می گیرند . بعضی از آن ها به عنوان کفپوش ، دیوارپوش آجری و دیوارکشی به کار برده می شوند . محصولات آجری با فرم توپر ، توخالی ، مشبک و سوراخ دار تولید می شوند . از لحاظ کاربرد به انواع آجر نما ، آجر مهندسی و آجر معمولی طبقه بندی می شوند .

  • توپر استحکام زیادی دارد و جهت ساخت دیوارهای باربر به کار برده می شود .
  • توخالی و سوراخ دار سوراخ های زیادی دارد .
  • مشبک منفافذ زیادی دارد و به شیوه پرسی تولید می شوند .

آجر نما همان گونه که از اسمش بر می آید برای نماکاری ساختمان به کار برده می شود . این سبک آجر بی اندودکاری نصب می گردد . آجر مهندسی با آجر معمولی فرق دارد . شکل این آجر نیمه شفاف است و استحکام آن به خاطر تراکم بیشتر ، زیاد است . قابلیت تحمل بار زیاد از خصوصیات خاص این سبک آجرها می باشد . آجر معمولی هم جهت امور ساختمانی به کار برده می شود و به روش ماشینی یا دستی ساخته می شود . جنس این مصالح پر کاربرد می تواند از نوع لعابی ، سفالی ، نسوز ، ماسه آهکی ، فشاری و ماشینی باشد .

جدیدترین مطالب بلاگ:

مسن تر

عامل فروش کارخانه آجر گل تینا اصفهان

جدیدتر

عامل فروش کارخانه آجر آذرشین اصفهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید