کارخانه آجر کمالی نما اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر کمالی نما اصفهان

عامل فروش کارخانه آجر کمالی نما اصفهان به قیمت درب کارخانه ، آجر اصفهان ملکیان به عنوان معتبرترین تامین کننده آجر در ایران می باشد . کارخانه آجر کمالی نما در اصفهان تولید کننده انواع آجر انگلیسی ، رسی ، نسوز ، شیل ، لعابی ، سه گل ، آجر لفتون یا ده سوراخ است . آجر کمای نما جزو کارخانه های برتر در استان اصفهان است . کمالی نما محصولات خود را در سطح کشور به طور عمده عرضه می کند .

شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، خرید و قیمت محصولات کارخانه آجر کمالی نما با  عامل فروش این مجموعه (آجر اصفهان ملکیان) با شماره های 09131171131 و 09134604100 در تماس باشید .

معرفی کارخانه آجر کمالی نما

کارخانه آجر کمالی در سال 1373 فعالیت خود را در اصفهان آغاز نموده است . اما به صورت رسمی در سال 1380 اقدام به تولید انواع آجر کرده است . در ابتدا آجر کمالی نما محصولات آجر پلاک و ال 4 سانتی متری لب پخ را تولید می نمود . اما چشم انداز آجر کمالی نما توسعه کارخانه و تولید محصولات متنوع و با کیفیت مطلوب تر ترسیم شد . شرکت کمای نما با تلاش مضاعف و استفاده از نیروهای کار آزموده و متخصص به یکی از برندهای معتبر تولید آجر در کشور تبدیل شد .

این مجموعه با تغییر مدیریت روند رو به رشد تولید و تنوع محصولات خود را گسترش داد . تا جایی که علاوه بر محصولات قبلی محصولات جدید پلاک و ال 4 سانتی متری لب تیز و پلاک و ال 5 سانتی متری در سبد محصولات خود قرار داد . این مجموعه در راستای مشتری مداری ، گواهینامه‌ ها و تقدیر نامه‌ های گوناگون دریافت نموده است . مدیریت کارخانه با آرزوی موفقیت برای شما مصرف کنندگان گرامی همواره ارائه محصولی با کیفیت را جزو اهداف خود قرار داده است .

شناخت و خرید محصولات کارخانه آجر کمالی نما

از محصولات این کارخانه می‌توان به آجر نما پلاک ، آجر لعابدار ، آجرزرد ، شیل ، لعابی و آجر نسوز نما اشاره کرد . شما می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از فروش آجر نما کمالی با ما در تماس باشید . کارخانه آجر کمالی نو با به کارگیری ماشین آلات مدرن و همچنین با بهره گیری از نیروهای مجرب توانسته محصولات با کیفیت را در اختیار خریداران قرار دهد . همین مورد موجب گردیده تا برند کمالی نما در زمینه آجر به عنوان یک برند تجاری مطمئن تبدیل گردد .

مسن تر

عامل فروش کارخانه آجر آذرشین اصفهان

جدیدتر

نکات مهم قبل از خرید آجر نسوز نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید