مشخصات بهترین آجرنما نسوز جذاب در سال 2022

مشخصات بهترین آجرنما نسوز جذاب در سال 2022

بهترین آجرنما نسوز جذاب در بازارخرید آجرنسوز نما ، آجر شاموتی است . این محصول باکیفیتی عالی وباقیمت استثنایی ازرونق وتوسعه بسیارخوبی بهره مند است. ارسال محصول با بالاترین درجه کیفی و اطمینان کامل صورت می‌گیرد. در بازار خرید یگانه هدفی که دنبال می شود تامین نیازهای مردم با صرفه جویی در وقت و هزینه ها میباشد. بازار خرید برای انواع محصولات به طور مستقیم باحذف واسطه ها ودلالان باقیمت مقرون به صرفه دراختیار خریداران سراسر کشور قرارمی گیرد.

مشخصات بهترین آجر نما
مشخصات بهترین آجر نما

مشخصات بهترین آجرنما نسوز

آجر نسوز نما دارای تنوع بالایی در رنگ سایز و طرح می باشد و بسیاری از طراحان خلاق در زمان اجرای نماهای آجر نسوز نما از آنها به صورت تصادفی استفاده می کنند که علاوه بر زیبایی و شکیل بودن در نماها تفاوت در سبک، طرح و رنگ، در تک تک آجرهای نسوز نما ثبوت رنگی بالایی داشته و در اثر عوامل محیطی مختلف چون تابش خورشید رطوبت و دمای بالا و یا پایین رنگ خود را حفظ می کند.

دیوارهای پوشیده شده با آجر نسوز نما در دهه های آخر قرن بیستم مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. روز به روز نیز به شمار علاقمندان به کارگیری این دیوارها در طراحی داخلی افزوده می‌گردد. در چند سال گذشته معماران و صاحبان خانه ها به طور شگرفی به سمت دیوار های آجر نسوز جذب شده‌اند. هر زمان که آنها نیازی به بافت کلاسیک هویتی منحصر به فرد و جذابیتی بی انتها در فضاهای مختلف ساختمان داشته اند آن را به عنوان راه‌حلی کامل و زیبا جهت طراحی داخلی فضاهای خود در نظر میگیرند.

از دیوارها در طراحی داخلی واقعاً شگفت انگیز ظاهر شده و به طراحی شما هویت مثال‌زدنی اضافه می‌کنند. مهم نیست که شما تصمیم به ایجاد یک اتاق خواب حمام و یا اتاق نشیمن گرفته‌اید. هر قسمت و فضا ظاهری مجذوب کننده با این دیوارهای آجر نسوز شاموتی پیدا خواهد کرد. الگو های استفاده شده در این نوع آجر نسوز شاموتی با ترکیب رنگ های روشن و تیره می تواند طرح های چشم فریبی را به وجود آورد. درحالی که برای استفاده در هر نوع فضای دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

موارد کاربرد آجرهای نسوز نما شاموتی

از آجرهای شاموتی در نماهای گوناگون می توان بهره برد از جمله مکان هایی که بیشترین استفاده را از این نوع آجر می کنید عبارتند از:

  1. نمای محوطه حیاط
  2. نمای خارجی ساختمان
  3. انواع دکوراسیون داخلی
  4. نمای بنای مساجد

طیف رنگی آجر شاموتی از رنگ زرد شروع و به رنگ پرتقالی یا همان نارنجی خاتمه پیدا می‌کند. در این نوع آجر به دلیل وجود اکسید آهن در مواد اولیه دانه های تیره رنگ زیبایی در سطح آجر ایجاد می‌شود. وجود این دانه‌های تیره زیبایی خاصی به نمای ظاهری آجر می بخشد. هر چقدر درصد آهن و منگنز در آجر شاموتی بالا و پایین شود تاثیر مستقیم در تغییر رنگ آجر خواهد داشت. هر چه میزان درصد منگنز و اکسید آهن بیشتر باشد در مرحله پخت آجر شاموتی تیره تر خواهد شد.

مزایای استفاده از آجرنسوز نماشاموتی شامل :

  • مقاومت بالا
  • تنوع رنگ
  • سازگاری با محیط زیست
  • عایق بودن در برابر سرما و گرما
  • تنوع سایز
  • آجر شاموتی ضد آب است
  • آجر شاموتی دارای تنوع رنگ زیادی است
  • آجرهای شاموتی پایدار هستند
  • سبک وطراحی های متفاوتی دارند

این آجرها با توجه به اینکه از جدیدترین متد روز دنیا برای تو لیدشان استفاده می شود”رنگ شان ماندگاری بالایی دارد.جلبک و شوره نخواهدزد همچنین شما می توانید به راحتی در هر مکانی با شرایط جوی مختلف ازاین نوع آجرها استفاده کنید.

این نوع آجر ها درمقابل یخ زدگی و فشار بسیار مقاوم بوده و دوام زیادی دارند. آجرهای نسوز نما با تغییرات نامحسوس دما منبسط نمی‌شوند و در برابر حرارت بیش از حد و یخ زدگی تغییر شکل نمی دهند . این آجرها از مواد اولیه نسوز ساخته و در دماهای بسیار بالا داخل کوره پخته می شوند. این موضوع باعث شده تا در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم بوده و هنگام وقوع آتش سوزی استوار باقی بمانند. این آجرها همچنین هنگام آتش سوزی از استشمام گاز های سمی جلوگیری می کنند.

پیشنهاد مطالعه : حتما مقاله بهترین رنگ آجر نمای داخلی برای آگاهی بیشتر قبل از خرید آجر نما برای منزل خود را مطالعه نمائید

بهترین آجر نسوز برای انواع مناطق آب و هوایی
بهترین آجر نسوز برای انواع مناطق آب و هوایی

بهترین آجرنما نسوز جذاب >> آجر نسوز نما شاموتی

این آجر نما نسوز ، پلاک آجر نسوز شاموتی در طول سال های اخیر و با توجه به رونق بازار ساختمان سازی افراد زیادی نیز به سمت احداث کارخانه آجر نسوز و تولید و پخش عرضه و توزیع این کالای پراستفاده و پر فروش رفته اند. همانطور که می دانید یکی از مصالح لوکس مورد استفاده در حوزه ساختمان سازی انواع آجرهای نسوز نما هستند. البته به آن ، پلاک آجر نسوز شاموتی گرانیتی هم گفته میشود .

این آجر در ابعاد ۳۱-۷ با استفاده از بهترین خاک و متریال پایه و رعایت استاندارد کیفی در کارخانه آجر ایران نما تولید میشود . این نوع آجر نسوز نما برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان بسیار مفید است. همچنین برای موارد مختلف ولی انتخاب شده میتواند بهترین انتخاب برای استفاده های دکوراتیو در دکوراسیون داخلی باشد .

بله به دلیل رنگ روشن آجر نسوز نما شاموتی باید در استفاده به عنوان طرح دکوراتیو باید دقت کافی داشته باشید . الگو های استفاده شده در این نوع آجر نسوز رندوم با ترکیب رنگ های روشن و تیره آجر نسوز شاموتی ( آجر نما شاموتی ) میتواند طرح های چشم فریبی را بوجود آورد که برای استفاده در هر نوع فضای دکوراسیون داخلی استفاده شود .

قیمت آجر نسوز نما شاموتی

قیمت آجر نسوز شاموتی از کیفیت و رنگ و ابعاد آجر دسته بندی میشود. آجر نسوز نما شاموتی بر اساس قالب قیمت‌گذاری می‌شود. با محاسبه تعداد در هر متر مربع و با احتساب بند در طرفین قیمت هر متر مربع آن به دست می آید. آجرهای شاموتی را می‌توان به صورت یک دست یا شاموتی رندوم به کار برد. قیمت آجرهای نسوز نما نه بسیار گران است و نه بسیار ارزان است. “مجموعه آجر اصفهان ملکیان ” شما را به خرید بهترین محصولات آجرنسوز شاموتی در طرح سایز و ابعاد مختلف دعوت می نماید.

فروش انواع آجر نسوز نما را با ارزان ترین قیمت ها و بهترین کیفیت ها از این پس فقط و فقط از طریق همین سایت خریداری و در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید. این سایت یکی از مراکز تولید آجر نسوز شاموتی در مرکز اصفهان می باشد. شما می توانید به صورت عمده از آنها خرید داشته باشید. لذا شما می توانید با کارشناسان مجرب ما در سایت آجر اصفهان تماس حاصل نمایید تا اطلاعات بیشتری در اختیارتان قراردهند.

مسن تر

شگفت انگیزترین آجر در ساختمان سازی

جدیدتر

همه چیز در مورد انواع چیدمان آجر: از آجر چینی مدرن تا سنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید