بهترین رنگ آجر نما داخلی

بهترین رنگ آجر نمای داخلی

هنگام خرید آجر نما برای دکوراسیون داخلی انتخاب بهترین رنگ آجر  نمای داخلی بسیار مهم می باشد . از این رو معماران باید روانشناسی رنگ ها را بدانند . در حال حاضر رنگ هایی مانند قرمز ، سفید ، قهوه‌ای ، نارنجی ، خاکستری یا سیاه در بیم آجرهای ساختمانی بسیار محبوبیت دارند. این آجرها دارای تنوع های زیادی هستند که می توانید از بین آن ها بهترین رنگ را برای آجرنمای داخلی انتخاب کنید .

شناخت بهترین رنگ آجر نمای داخلی در طراحی دکوراسیون

آجر قرمز

آجر قرمز

آجر قرمز یکی از آجرهای با کیفیت و زیبا برای نمای داخلی است . در واقع رنگ قرمز بهترین رنگ از نظر زیبایی شناسی برای نمای داخلی محسوب می گردد. این محصول یعنی آجر نما قرمز سنتی ترین رنگ و بیشتر با سبک های قدیمی معماری همراه است . نمای دیواری آجر قرمز برای تاکید هنر و صنایع دستی بر معماری بومی تاریخی و مصالح معمولی ضروری است.

آجر نما قهوه ای

آجر قهوه ای شباهت بالایی به آجر قرمز رنگ دارد و به جهت نوع استفاده و رایج بودن در بین انواع رنگ آجری بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . با انتخاب آجر نما قهوه ای یک هنر است زیرا دارای ترکیب رنگی میان قرمز و قهوه ای باشند. طراحان نمای داخلی بیشتر از آجر نما قهوه ای به جای آجر قرمز استفاده می کنند. زیرا در بسیاری از جاها کمتر به سمت تداعی ‌های تاریخی قوی گرایش دارند و در عوض زیبایی‌ شناسی بی ‌زمان ، خاکی و طبیعی را حفظ می‌کنند .

آجر نما سفید

نمای ساختمان با آجر سفید

آجر نما سفید نسبت به آجرهای قهوه ای و قرمز نمایی به روز تر و مدرن را ایجاد می کنند . طراحی نمای آجر سفید برای نمای داخلی فروشگاه ها ، رستوران ها و آپارتمان های لوکس بسیار رایج هستند . هر چند از آجر نما سفید برای ایجاد نماهایی خاص و هندسی نیز استفاده می شود. برای مثال ، از دیوارهای آجری سفید سوراخ ‌دار برای ایجاد یک جلوه نوری موج‌ دار استفاده می‌کنند. از همین روست که انتخاب رنگ مناسب آجرنمای داخلی ، حائز اهمیت است .

 

 

آجر نما مشکی

آجر نسوز مشکی

آجر مشکی مانند آجر سفید برای ایجاد سبک مدرن در طراحی نمای داخلی کاربرد دارد . این دورنگ در واقه بهترین رنگ ها برای آجرنمای داخلی شناخته می شوند . برای زیباتر شدن نما می توانید آجر مشکی را با آجر زرد در قاب ، پنجره و درب ها ترکیب نمائید . رنگ مشکی یکدست در یک بخش از نما ، تفاوت های داخلی در بافت و الگو را برجسته می کند و چین‌ و منحنی ‌های پارچه ‌مانند را در نمای مستطیلی قرار می‌دهد .

بهترین رنگ آجر نمای داخلی

سایر رنگ ها در طراحی نمای داخلی

هنگام انتخاب رنگ مناسب آجرنمای داخلی ، باید گفت که سایر رنگ ‌های آجری از جمله آجر طوسی ، صورتی یا نارنجی ، ممکن است کمتر رایج باشند و ویژگی‌ های مشخص‌ تری داشته باشند . به عنوان نمونه ، ساختمان هایی که از آجر نارنجی برای نمای خود استفاده می کنند ، به جهت ویژگی ‌ها و مشخصات خاص یک ماده در تولید آجر منظور شود .

این را باید در نظر داشت که به عنوان بهترین رنگ آجر برای نمای داخلی ، هیچ رنگ آجری طبیعی وجود ندارد . در این شرایط ، متناسب با مکان ، دمای پخت ، مواد مورد استفاده ، می تواند تفاوت هایی داشته باشد . بیشتر آجرها به رنگ‌ های مختلف قرمز می‌سوزند. با افزایش دما ، این رنگ قرمز ممکن است از قرمز تیره ، بنفش ، قهوه‌ای یا خاکستری تغییر کند .

از سویی دیگر ، آجرهای طبیعی که به رنگ صورتی هستند، به طور معمول، دارای آهن زیادی بوده و این در حالی است که آجرهای سفید یا زرد به طور طبیعی، محتوای آهک بالا را در خود دارند. در صورتی که نیاز به خرید بهترین آجر نمای داخلی و دریافت قیمت آجر نمای داخلی دارید، می توانید با کارشناسان آجر اصفهان ملکیان در تماس باشید.

مسن تر

انتخاب و خرید بهترین آجر سفال

جدیدتر

12 راه کار برای تمیز کردن نمای ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید