بهترین رنگ آجر نما داخلی

بهترین رنگ آجر نمای داخلی

هنگام خرید آجر نما برای دکوراسیون داخلی انتخاب بهترین رنگ آجر  نمای داخلی بسیار مهم می باشد . از این رو معماران باید روانشناسی رنگ ها را بدانند . در حال حاضر رنگ هایی مانند قرمز ، سفید ، قهوه‌ای ، نارنجی ، خاکستری یا سیاه در بیم آجرهای ساختمانی بسیار محبوبیت دارند . این آجرها دارای تنوع های زیادی هستند که می توانید از بین آن ها بهترین رنگ را برای آجرنمای داخلی انتخاب کنید .

بهترین آجر نمای داخلی

شناخت بهترین رنگ آجر نمای داخلی در طراحی دکوراسیون

آجر قرمز

آجر قرمز یکی از آجرهای با کیفیت و زیبا برای نمای داخلی است . در واقع رنگ قرمز بهترین رنگ از نظر زیبایی شناسی برای نمای داخلی محسوب می گردد . این محصول یعنی آجر نما قرمز سنتی ترین رنگ و بیشتر با سبک های قدیمی معماری همراه است . نمای دیواری آجر قرمز برای تاکید هنر و صنایع دستی بر معماری بومی تاریخی و مصالح معمولی ضروری است .

آجر نما قهوه ای

آجر قهوه ای شباهت بالایی به آجر قرمز رنگ دارد و به جهت نوع استفاده و رایج بودن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد . با انتخاب آجر نما قهوه ای یک هنر است زیرا دارای ترکیب رنگی میان قرمز و قهوه ای باشند . طراحان نمای داخلی بیشتر از آجر نما قهوه ای به جای آجر قرمز استفاده می کنند . زیرا در بسیاری از جاها کمتر به سمت تداعی ‌های تاریخی قوی گرایش دارند و در عوض زیبایی‌ شناسی بی ‌زمان ، خاکی و طبیعی را حفظ می‌کنند .

آجر نما سفید

آجر نما سفید نسبت به آجرهای قهوه ای و قرمز نمایی به روز تر و مدرن را ایجاد می کنند . طراحی نمای آجر سفید برای نمای داخلی فروشگاه ها ، رستوران ها و آپارتمان های لوکس بسیار رایج هستند . هر چند از آجر نما سفید برای ایجاد نماهایی خاص و هندسی نیز استفاده می شود . برای مثال ، از دیوارهای آجری سفید سوراخ ‌دار برای ایجاد یک جلوه نوری موج‌ دار استفاده می‌کنند . از همین روست که انتخاب رنگ مناسب آجرنمای داخلی ، حائز اهمیت است .

آجر نما مشکی

آجر نما مشکی مانند آجر سفید برای ایجاد سبک مدرن در طراحی نمای داخلی کاربرد دارد . این دورنگ در واقه بهترین رنگ ها برای آجرنمای داخلی شناخته می شوند . برای زیباتر شدن نما می توانید آجر مشکی را با آجر زرد در قاب ، پنجره و درب ها ترکیب نمائید . رنگ مشکی یکدست در یک بخش از نما ، تفاوت های داخلی در بافت و الگو را برجسته می کند و چین‌ و منحنی ‌های پارچه ‌مانند را در نمای مستطیلی قرار می‌دهد .

بهترین رنگ آجر نمای داخلی

سایر رنگ ها در طراحی نمای داخلی

هنگام انتخاب رنگ مناسب آجرنمای داخلی ، باید گفت که سایر رنگ ‌های آجری از جمله خاکستری ، صورتی یا نارنجی ، ممکن است کمتر رایج باشند و ویژگی‌ های مشخص‌ تری داشته باشند . به عنوان نمونه ، ساختمان هایی که از آجر نارنجی برای نمای خود استفاده می کنند ، به جهت ویژگی ‌ها و مشخصات خاص یک ماده در تولید آجر منظور شود .

این را باید در نظر داشت که به عنوان بهترین رنگ آجر برای نمای داخلی ، هیچ رنگ آجری طبیعی وجود ندارد . در این شرایط ، متناسب با مکان ، دمای پخت ، مواد مورد استفاده ، می تواند تفاوت هایی داشته باشد . بیشتر آجرها به رنگ‌ های مختلف قرمز می‌سوزند. با افزایش دما ، این رنگ قرمز ممکن است از قرمز تیره ، بنفش ، قهوه‌ای یا خاکستری تغییر کند .

از سویی دیگر ، آجرهای طبیعی که به رنگ صورتی هستند، به طور معمول، دارای آهن زیادی بوده و این در حالی است که آجرهای سفید یا زرد به طور طبیعی، محتوای آهک بالا را در خود دارند. در صورتی که نیاز به خرید بهترین آجر نمای داخلی و دریافت قیمت آجر نمای داخلی دارید، می توانید با کارشناسان آجر اصفهان ملکیان در تماس باشید.

مسن تر

انتخاب و خرید بهترین آجر سفال

جدیدتر

12 راه کار برای تمیز کردن نمای ساختمان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید